У зв'язку з відключеннями світла можуть бути проблеми з мобільним зв'язком. Ми є в Telegram/Viber/WhatsUp за номером телефону +38 (096) 207 15 51
Бажання
Додайте товари до списку бажань
0
Кошик

Підсідельні штирі [ трубки ] велосипедні

Сортування:
за популярністю спочатку дешевше за назвою

 Підсідельний штир - це труба, на якій кріпиться сідло велосипеда та дозволяє регулювати його по висоті. Розрізняються підсідельні труби по діаметру,  довжині та кріпленнях сідла. Також часто звертають увагу на їх вагу та зовнішній вигляд, тому що підсиділ може стати одною з окрас вашого велосипеда.

 

 Види підсідельних штирів на велосипед:

  • Звичайний жорсткий підсідельний штир із замком. Він використовується на більшості велосипедах.
  • Підсідельний штир із амортизатором - це труба, у всередину якої, встановлено пружину. Пружина поглинає удари та коливання при поїздках по нерівностях.
  • Дроппер - це штир у якого є можливість змінювати висоту за допомогою важеля або перемикача на кермі . Зазвичай дроппери використовуються на МТБ велосипедах для забезпечення кращої посадки та маневреності на складних, технічних ділянках.
  • Інтегрований підсідельний штир - вмонтований у карбонову раму та обрізається по довжині, в залежності від росту райдера. Перевага полягає в тому, що він має аеродинамічну форму і легкий.

 

 Матеріали з яких виготовляють підсідельні штирі?

  • Алюмінієві. Вони мають високу надійність, невелику вагу та низьку ціну, також не піддаються корозії. Є найбільш поширеними і доступними.
  • Сталеві штирі. Використовуються на бюджетних велосипедах. Відносно важкі і не завжди міцні.
  • Карбонові. Зазвичай встановлюють на карбонові рами. З переваг варто відмітити: низьку вагу, надійсність та аеродинамічні властивості. При встановлені на раму велосипеда рекомендуємо використовувати фрикційне мастило, яке запобігає сповзанню підсиділу в рамі.

 

 Діаметр підсідельних труб на велосипед:

 Розмір підсідельного штиря залежить від внутрішнього діаметра рами, тобто чітко передбачено виробником. Їх є великий вибір. Найбільш поширений діапазон розмірів підсидільних труб є  25-35 мм (крок 0.1 мм).

 Найбільш поширений розмір підсідельного штиря становить 27.2 мм.  Завдяки його надійності та амортизаційним властивостям його використовують більшість велосипедних брендів. Для карбонових рам часто використовують підсідельні труби діаметром 35 мм. При виборі підсідельного штира важливо підібрати його відповідного розміру. Якщо розмір буде меншим або більшим навіть на 0.1 мм - він не встановиться в раму велосипеда.

 

 Довжина підсідельної трубки:

 Виробники велосипедів встановлюють підсідельні штирі потрібної довжини, що відповідають розміру рами. Якщо розмір рами підібрано правильно - підсиділ іншої довжини вам не потрібний. Найбільш поширеним та універсальним є підсиділ 400 мм, він дозволяє регулювати висоту сідла згідно вашої антропоментрії.

 На всіх підсидільних трубках є мітка, що вказує мінімальну висоту на якій вона повинна знаходитися у рамі велосипеда. Це необхідно для того, щоб штир не зламався. 

 

 Де придбати підсідельний штир?

 У веломагазині Jolly Ride пропонуємо вам підсідельні штирі різних розмірів, діаметрів та матеріалів. Якщо у вас є сумніви, який підсиділ вам потрібний, ми пропонуємо консультацію у нашого спеціаліста. Він допоможе вам вибрати легкий, функціональний та якісний підсідельний штир, а також встановити його на велосипед у нас в магазині. Ми знаходимося у місті Івано-Франківськ, вулиця Галицька, 145Б.

Вгору