Кількість
|
Вартість
|
||
|
Освітлення велосипеда
Одним з дуже важливих елементів для кожного велосипедиста є світло на велосипеді. В окремих категоріях велосипедів, таких як міські, туристичні, електро-велосипеди, складні, дуже часто ми зустрічаємо вже присутнє світло. Конструкція цих байків розрахована на комфорт, і передбачає освітлення з заводу. Але так повинно бути на всіх засобах транспорту подумаєте Ви. Так передбачено правилами дорожнього руху скажете Ви. Це так.
Але такі категорії велосипедів як:
- Гірські велосипеди;
- Велосипеди для фрірайду;
- Даунхіл;
- ВМХ;
- Шосейні велосипеди.
Ці велосипеди призначені для спорту, їзди по бездоріжжю, агресивних спусків з гір та для трюків. Тому освітлення на таких велосипедах це зайва вага, це порушення аеродинаміки і тому на ці моделі не проектується освітлення. Ну але як всі ми замітили – ми часто зустрічаємо і ці категорії велосипедів у місті чи на дорогах загального призначення. І рішення є.
Звісно, купити окремо освітлення на велосипед. Так це додаткові витрати, але тут присутні свої переваги:
- Ви маєте змогу купити освітлення таке, яке Вам до вподоби;
- В такому випадку Ви можете купити потужне світло;
- Обрані Вами ліхтарики можуть бути мінімальних розмірів та не порушувати естетику та аеродинаміку велосипеда.
- Дане освітлення легко знімне і його можна перечепити на інший велосипед.
- Або ж Ви можете не купувати велосвітло. Таким чином зекономити кошти. Хоча ми рекомендуємо Вам катати з велосвітлом. Особливо у темну пору доби чи в умовах поганої видимості. Це Ваша БЕЗПЕКА!
Стаціонарне освітлення велосипедів найчастіше живиться від динамовтулки. Це вага велосипеда і це гірший накат велосипеда. Але це також постійне світло без підзарядки – і це вагомий плюс в даній ситуації.
На сьогодні бути помітному на дорозі це надважливо. Рух автотранспорту дуже насичений, навкруги багато факторів які можуть на секунду відволікти водіїв, тому Ваше завдання зробити так, щоб вони Вас помічали ще здалеку – потужне якісне освітлення велосипеда.
За правилами дорожнього руху України передбачено, що з переду транспорту повинно світити біле світло, ззаду червоне, а по боках жовте. Цю функцію можуть виконують світловідбивачі якими повинен бути оснащений будь який велосипед, який є учасником дорожнього руху.
Якщо Ви все ж надумали купити велосипедний ліхтарик, то ось Вас декілька порад щодо вибору:
- Обирайте ліхтарики в першу чергу не найдешевші. Це зазвичай ліхтарики які довго Вам не прослужать.
- Корпус ліхтарика може бити пластмасовий або з алюмінію. Зверніть увагу на те, щоб корпус захищав від води та вологи:
- IPX4 – захист від бризок рідини;
- IPX5 – захист від струменів рідини;
- IPX6 – захист від сильних водяних струменів;
- IPX7 – допускається короткочасне занурення на глибину до 1 м;
- IPX8 – допускається тривала робота на глибині понад 1 м.
3. Сила світла потрібно обирати від 400 люмен адже багато світла не буває. Це дасть вам змогу добре бачити нерівності на шляху.
4. Кут освітлення 90-120 градусів не менше. Добре освітлені обочини дороги – це можливість вчасто виконати маневр.
5. Ємність акумулятора. Тут все просто – чим вона більше тим краще. Чим більше має ліхтарик світлодіодів – тім більше їм потрібно енергії для роботи. В будь якому випадку краще коли ліхтарик не погасне в самий незручний момент. Обирати ліхтарик з ємністю акумулятора не менше як 850 мАг.
З задніми габаритними ліхтариками така ж ситуація. Червоний колір є досить помітний тому сила світла в них менша аніж в передніх ліхтариків. Відповідно і ємність акумулятора менша і розміри теж. Але на це все потрібно звертати увагу при покупці таких велоаксесуарів.
Також важливим є кріплення ліхтариків. Рекомендуємо обирати швидко знімні. Це дозволить Вам не залишати ліхтарики на велосипед, що в свою чергу врятує від крадіжки. А ще так зручніше заряджати ваше освітлення.
Запрошуємо Вас детальніше ознайомитись з асортиментом велосипедного освітлення у нас у веломагазині. Завітайте до нас у Івано-Франківську чи у Золочеві і ми радо ознайомимо вас з перевагами нашого асортименту велоаксесуарів та велосипедів.
Вдалих Вам покупок.