Кількість
|
Вартість
|
||
|
Початкова модель ONE-TWENTY RC створена на основі алюмінієвої рами з потрійним баттингом, задньою підвіскою FLOAT LINK з ходом 100 мм та вилкою 120 мм. Ця модель суперефективно долає кілометри та полюбляє як тривалі крос-кантрійні виїзди так і трейлові сесії. Швидкі та накатисті колеса 29 дюймів нададуть супер плавне відчуття від поїздки.
Повністю оновлений у 2019, ONE-TWENTY продовжує свою історію успіху у сезон 2022 року. Велика кількість нагород на тестах, включно зі званням 'BEST IN TEST' від видання Enduro Mountainbike Magazine у 2020 році для ONE-TWENTY 8000, наш байк знову вражає своєю неймовірною універсальністю та неперевершеними здібностями. Попри те, що він є трейловим байком, сучасна, але збалансована геометрія у поєднанні з фантастичною жорсткістю рами дозволила створити велосипед із середнім ходом підвіски, який чудово справляється з перешкодами та залишається дуже швидким на менш складних трейлах. А щоб надати гонщикам максимальний вибір, ми пропонуємо ONE-TWENTY у "класичній" конфігурації 120 мм ходу амортизатора / 130 мм вилки, або у крос-кантрійному варіанті RC з ходом заднього амортизатора 100 мм / 120 мм вилки, що має більш вертикальний кут рульової та підсідельного штира, завдяки чому простіше їхати вгору.
Особливості:
- Алюмінієва рама з потрійним баттингом та гоночною геометрією.
- 120 мм ходу вилки.
- Трансмісія Shimano та гідравлічні дискові гальма.
- 100 мм ходу задньої підвіски Float link.
- Блокування заднього амортизатора та вилки.
- Колеса 29 дюймів та накатисті покришки Maxxis.
Технологіі:
- Алюміній Prolite 66. Висококласний алюміній 6066 дуже легкий та міцний. Завдяки технологіям потрійного баттингу та гідроформування, Merida виробляє алюмінієві труби складної форми для найкращого співвідношення жорсткості рами до її ваги..
- X-Taper Headtube. Конічна рульова труба с верхнім діаметром 1 1/8"" та нижнім діаметром 1 1/4"" або 1 1/2"", що забезпечує оптимальну жорсткість для чіткого керування.
- Згладженні зварювальні шви, для більш естетичного зовнішнього вигляду рами.
- Внутрішня проводка кабелів забезпечує захист від бруду, та більш лаконічний зовнішній вид велосипеда.
- Отвір у нижній трубі. Надає можливість вільного переміщення внутрішніх кабелів та гідроліній в нижній трубі для легкого доступу під час сервісного обслуговування.
- Smart Entry. Жорстка фіксація кабелів внутрішньої проводки для запобігання брязкання під час їзди. Вхід кабелів сумісний зі всіма сучасними гідравлічним гальмами та системою Di2.
- DI2 Ready. Велосипеди/рами з наліпкою ‘Di2 Ready’, готові для встановлення компонентів Di2.
- Система підвіски Float link. Нижне кріплення заднього амортизатора рухається разом з амортизатором для більшої чутливості підвіски. Інженери Merida точно прорахували коефіцієнт передачі та прогресію, даючи змогу ‘Float Link’ забезпечити відчуття бездонності, та більший хіду підвіски, ніж вказано у назві моделі.
- Non-slip tightening. Болти на Torx 30 лише з однієї сторони. Вони дозволяють надійно зафксувати елементи підвіски, без ризику просковзевання із іншої сторони.