Кількість
|
Вартість
|
||
|
Zaskar пройшов довге життя від універсального олл-маунтін хардтейла 1990-х і до швидкого кантрійника 2010-х, для того щоб переродитися у трейловий байк для фанової їзди лісовими стежками. Проте і в любительському крос-кантрі він також не пасе задніх, адже сучасні гоночні траси стають з кожним роком більш технічними та більш екстремальними, те що треба для трейлового кантрійника!
Велосипед отримав оновлену технологію «третього трикутника» Triple Triangle Float Seat Stays. Це свіжий погляд на класичний для GT потрійний трикутник, що спрямований не лише на жорсткість, а ще й на комфорт. Відсутність зварювання в районі підсідельної труби і верхніх пер, зробила пера більш пружними, що дозволяє їм виконувати функцію мікроамортизації, при цьому спеціальна форма труб дозволяє перам згинатися тільки у вертикальному напрямку. Завдяки цьому їзда по нерівній дорозі та пересіченій місцевості стала комфортнішою, зберігаючи чіткість керування та динамічність прискорень.
Ключові особливості:
- Легка та жорстка рама з алюмінієвого сплаву 6061 T6 не схильна до корозії
- Ковані дропаути під втулки стандарту Boost з наскрізними осями для більшої та міцності конструкції
- Оновлена технологія Triple Triangle FSS виконує роль мікропідвіски для комфортнішої їзди
- Повітряна вилка RockShox Recon має хід 100 мм, виносне блокування та дропаути під втулки стандарту Boost з наскрізними осями
- Трансмісія SRAM NX/SX Eagle на 12 швидкостей з великою касетою 11-50Т та шатунами з зіркою 34Т дозволить як розігнатись по прямій, так і заїхати в затяжний апхіл
- Гідравлічні гальма Shimano MT400 з роторами 160 мм мають гарну модуляцію та впевнено зупиняють байк на бездоріжжі
- Міцні алюмінієві безкамерні ободи WTB ST i21 TCS 2.0 взуті в широкі й легкі покришки Vittoria Barzo 2.25 ", що мають швидке кочення і гарний зачеп як на утрамбованому, так і на рихлому ґрунті.