Кількість
|
Вартість
|
||
|
Якщо ви шукаєте комфортний шосейний велосипед, який легко впорається з нерівним дорожнім покриттям і зробить довгі поїздки менш виснажливими, то це саме той велосипед, який вам потрібен. SCULTURA ENDURANCE 6000 оснащений нашою легкою карбоновою рамою CF3 з геометрією, орієнтованою на комфорт, кліренсом для шин шириною до 35 мм та повністю карбоновою вилкою для додаткового поглинання ударів. Надточна електронна трансмісія 105 Di2 у поєднанні з потужними дисковими гальмами забезпечує ідеальний контроль перемикання передач та гальмування.
SCULTURA ENDURANCE - ідеальний вибір для велосипедистів, які прагнуть насолоджуватися довгими годинами в сідлі, відчуваючи при цьому комфорт і розслабленість. Широкі шини забезпечують комфорт навіть на найбільш вкритих вибоїнами сільських дорогах, а довша винос забезпечує більш розслаблене положення під час їзди. Шина миттєво стала хітом міжнародної велосипедної преси і, окрім нагороди за "комфорт" від RennRad, також отримала довгий список компліментів на кшталт "відмінний комфорт", "вселяє впевненість", "жваве відчуття" та "приємна" від таких авторитетних велосипедних ЗМІ, як Gran Fondo, Cyclingnews, Cyclingtips та Road.cc. Порівняно зі своїм тезкою SCULTURA, ENDURANCE має більш орієнтовану на комфорт геометрію, великий кліренс та бездоганну інтеграцію найновіших стандартів. Вона знаходиться між дорожньою SCULTURA з одного боку та гравійною/пригодницькою SILEX з іншого, тоді як лінійка SCULTURA ENDURANCE GR пропонує варіанти, орієнтовані на гравійні перегони, з шинами, готовими до бездоріжжя, та випуклим кермом.
Особливості:
- Легка карбонова рама CF3 з комфортною геометрією, та впевненим керуванням
- Колеса Fulcrum Racing 700 DB
- Карбоновий підсідельний штир Merida
- 11-швидкісний групсет Shimano Ultegra 11-speed
- Винос Merida Expert CW та кермо Merida Expert SL
- Покришки Maxxis Detonator 32 мм
Технології:
- Flex-Stay. Конструкція заднього трикутника рами спроектована для поглинання вібрацій від нерівностей дороги.
- Nano Matrix Carbon.
- AWS. Використання надувних внутрішніх форм при виробництві карбонових конструкцій забезпечує гладкість внутрішньої поверхні та зменшує вагу.
- X-Taper Headtube. Конічна рульова труба с верхнім діаметром 1 1/8" та нижнім діаметром 1 1/4" або 1 1/2", що забезпечує оптимальну жорсткість для чіткого керування.
- Радіатори охолодження дискових гальм. Ковані та фрезеровані алюмінієві радиатори, що розташовуються на кріпленні дискового гальма, спроектовані для охолодження гальм. Тести показують, що вони зменшують температуру приблизно на 35%, та скорочують час охолодження гальм, що дає їм змогу працювати більш ефективно.
- Інтегрований підсідельний зажим. Проєктування велосипедів для WorldTour схоже на Формулу 1: навіть дрібні деталі можуть зберегти коштовні секунди. Інтегрований затискач підсідельної труби мінімізує турбулентність верхньої труби.
- Порт для кабелів. Merida розробила нову конструкцію рульової труби, через яку можна провести всі необхідні троси та гідролінії — завдяки чому вдалося зробити мінімалістичний та акуратний зовнішній вигляд, не сильно змінивши конструкцію рами. В залежності від моделі та конструкції, кабелі та троси можна провести всередині повністю, як у виносі, так і у кермі, або тільки через спеціальні отвори під виносом.
- DI2 Ready. Велосипеди/рами з наліпкою ‘Di2 Ready’, готові для встановлення компонентів Di2.