Кількість
|
Вартість
|
||
|
Велосипед Cyclone GTX - зовсім недавно цей гравійник став одним з самих популярних серед велолюбителів на території України. Його укомплектували досить потужними комплектуючими, що дає змогу позбутись загальної ваги велосипеда, а саме переключення працює ну просто бездоганно. І в даній ціновій категорії цей велосипед реально вартує своїх грошей.
Cyclone GTX зібраний на:
- алюмінієвій рамі і карбоновій вилці;
- системі переключення 1*10 ( одна зірка впереді та 10 ззаду);
- напівгідравлічні дискові гальма PRO A8000;
- колеса зібрані на втулках під осі та алюмінієвому ободі який дає змогу встановлювати безкамерні покришки, діаметр 28’’;
- три ростовки 52, 54 та 56 см (для людей ростом від 165см до 185 см);
У виробництві рами використовуються сучасні інноваційні технології та матеріали:
- Сплав алюмінію який дістав маркування 6061- є одним з найпоширеніших, але й одним з найбільш підходящих для цього. Цей сплав має малу вагу і чудову властивість – віброгасіння;
- Одна із технологій - це вже всім відомий подвійний баттинг. Що це таке? Це максимально тонкі стінки труб рами в тих місцях, де навантаження найменше. Це дає змогу облегшити раму, при цьому не втрачаючи міцність та жорсткість;
- Витончені та складні форми труб рами досягнули завдяки технології гідроформування. Це робить велосипед динамічнішим, та покращує управління;
- Подвійне обварювання швів + їх полірування;
- Конусний рульовий стакан;
- Внутрішня проводка всіх ліній, а це додатковий захист від бруду, вологи та пошкоджень;
- Задня втулка під 12x142мм. Збільшена ширина втулки дає кращий розподіл та передачу зусилля;
- Нові дропаути 3DF (дропаути це місця (трикутники) фіксації коліс;
- Також на рамі присутня велика кількість бонок (місця куди вкручуються болти) . Це дає змогу розмістити на велосипед велику кількість велосумок (байкпакінг), запасів води та крила.
Вилка та шток вилки повністю виготовлено з карбону. Внутрішня проводка гальмівної лінії Дропаути розраховані на 12мм вісь Пара бонок на кожній нозі вилки, для фіксування підфляжників (фляготримачів). Колеса діаметром 28’’ зібрані на подвійних ободах DR30 розраховані на 28 шприх. Втулки на промислових підшипниках DH906TR. Передня втулка на 2 промпідшипниках; задня на 4 промпідшипника та барабан на 6 собачок. Велосипедні покришки WTB Resolute 700C (42мм) з можливістю використовувати безкамерно.
На велосипеді Cyclone GTX встановлена система передач з розрахунком 1 на 10. Спереду одна зірка на 40 зубців а ззаду касета Shimano Deore CS-M4100 11-46 Т. За перемикання відповідає задній перемикач в парі з манеткою microSHIFT Advent X. Дана система чудово поводить себе при проходження нерівностей і при трясці. Шатуни Prowheel DMA, довжина ричага 175мм та каретка Prowheel BSA з виносними чашками. Це дає хороший розподіл навантаження та жорсткість вузлу педалювання. Трохи незвичним та доволі свіжим рішенням стали гідромеханічні гальма PRO A8000. Починаючи від гальмівної ручки і до супорта все звичне нам – механічне, а сам супорт гідравлічний. Це суттєво спрощує обслуговування гальм.
Cyclone GTX завдяки своїй комплектації та технології виробництва важить всього 10,2 кг. Системи надійні та дуже злагоджено працюють. І все це по дуже сприятливій ціні. Велосипед Cyclone GTX це саме той велосипед, який хочеться купити кожному, хто його зустріне на вітрині веломагазину, адже його зовнішній вигляд не залишить осторонь жодного велолюбителя.