В связи с отключениями света могут быть проблемы с мобильной связью. Мы есть в Telegram/Viber/WhatsUp по номеру телефона +38 (096) 207 15 51
Желания
Добавьте товары в желания
0
Корзина

Рулевые колонки и комплектующие

Сортировка:
по популярности сначала дешевле по названию

Рульові колонки

 

Рульова колонка - це велозапчастина, що виконує дуже важливу роль, але при цьому її значимість недооцінюють навіть досвідчені велосипедисти. Насправді, саме рульова колонка відповідає за легкі і плавні повороти вилки та керма. Рульовою колонкою зазвичай називається сукупність елементів (зокрема чашок, кілець, пильників, якоря тощо) містять в собі підшипники відкритого або промислового (закритого) типу. Вибір підходящої і головне сумісної рульової колонки під стакан рами є вкрай важливо для успішного встановлення і хороших експлуатаційних характеристик рульового управління в цілому, зокрема:

  • чутливості керма;
  • плавності й м'якості поворотів;
  • витривалості всього вузла до навантажень;
  • відсутність зазорів і люфтів;
  • підвищеної довговічності.

 

Деталь виготовляється з алюмінію та сталі. У нашому магазині Ви зможете купити рульову колонку у Івано-Франківську будь-якої моделі та комплектуючі до них: кришку, кільце, підшипник.

 

Станом на сьогодні існують два основних типи рульових:

  • різьбові (застарілий тип);
  • безрізьбові.

 

Різьбова (Threaded).

Найчастіше можна зустріти на велосипедах комфорт класу, дитячих та простих велосипедах початкового рівня. Дуже невибаглива, легка, відповідно й недорога, використовують вже декілька десятиліть. Менш надійна, на відміну від інших типів, і складна в налагодженні. В цій конструкції на верхній чашці колонки нарізана різьба, а рульова труба кріпиться в ній за допомогою контргайки. Особливість цього типу - можливість змінювати висоту керма, просто розкрутивши колонку і витягнувши шток вилки вище із рульового стакана.

 

Безрізьбова (Threadless).

Сучасний стандарт, який ще називають Aheadset. Конструкція цієї колонки не приймає на себе навантаження фіксації вилки, також в ній відсутня різьба. В такій конструкції, перш за все, виконується встановлення кілець та виносу, а вже потім фіксується рульова труба.

Безрізьбові рульові або їх ще називають Press Fit діляться за конструкцією та способом монтажу в раму на:

  • неінтегровані (зовнішні);
  • напівінтегровані (внутрішні);
  • інтегровані.

 

Неінтегрована або зовнішня рульова має чашки (верхню та нижню), які запресовуються в раму та в них встановлюють підшипники (насипні або промислові), а самі чашки виступають за межі рульового стакану тоді збільшується його загальна висота, проте посадкові місця досить вузькі. Такий стандарт також називають External Cap зі скороченням EC.

 

Напівінтегрована або внутрішня рульова має таку саму конструкцію як і зовнішня, але чашки мають більший зовнішній (посадковий) діаметр та меншу висоту. При запресуванні в стакан майже не виступають за межі. Цей стандарт один з найпоширеніших і називається ZeroStack (ZS).

 

Інтегрована (Integrated System - IS) рульова - це просто набір підшипників, а їх встановлення виконується безпосередньо на посадкові місця рульового стакану рами.

 

Безрізьбова рульова колонка не має різьблення, відповідно не фіксує вилку. Її спочатку необхідно запресувати в стакан, та лише потім встановити підшипник закритий кільцем кочення. Вибір типу рульової колонки залежить від конструкції та розмірів посадкових місць рульового стакану рами, а також від форми і діаметру штоку вилки.

 

Розміри і стандарти рульових колонок

Стандартні розміри велосипедних рульових колонок:

  • Дюймові (Ø 1") - вінтажні велосипеди, міські велосипеди та бюджетні сучасні гірські велосипеди;
  • Дюйм та одна восьма (Ø 1-1/8") – використовуються на більшості велосипедів;
  • Півтора дюйма (Ø 1-1/2") – на велосипедах для екстримальної їзди;
  • Конусна (Верх Ø 1-1/8", низ Ø 1-1/2") – на гірських велосипедах вищого рівня.

Ми допоможемо Вам обрати правильний розмір та вид та одразу можете купити рульову колонку у нашому веломагазині у Івано-Франківську та у Золочеві.

 

Як правильно встановлювати рульову колонку на велосипед?

Ми підібрали короткі поради щодо встановлення рульової

 

Отже, перед встановленням, рама повинна бути очищена від бруду та пилу. Чашки рульової запресовуються у стакан спеціальним пресом. Важливо при запресовуванні забезпечити паралельність встановлення чашок у кермовому стакані. Застосовувати молоток або інший ударний інструмент не рекомендується.

Наступним кроком буде - зібрати решту деталей: вставити вилку, у чашки вкласти змащені підшипники, накрити їх кільцями та пильниками, скрутити весь механізм вкрутивши болт у якір, який встановлений у вилці.

Важливо знати, що різьбові колонки регулюються закручуванням верхньої конусної гайки, у безрізьбових рульових закручуємо верхній болт на кришці якоря, попередньо розкрутивши болти на виносі руля.

Якщо рульова велосипеда відрегульована правильно люфт у цьому вузлі відсутній, а кермо обертається плавно, без скрипів та перебоїв.

 

Обслуговування рульової колонки велосипеда

 

Головний ворог довговічності рульової – це люфт. Може виникнути при ослабленні болтів, розкручуванні різьбових з'єднань, руйнуванні підшипників тощо. Кататись на велосипеді, у якому присутній люфт у рульовій колонці призведе до пошкодження чашок та підшипників. Варто звертати увагу на хрустіння, скрипи та відсутність плавності поворотів. Це ознаки відсутності мастила, руйнування підшипника або попадання бруду чи піску в середину рульової.

Інтегровані на промпідшипниках колонки найменше потребують обслуговування та мастила. За рахунок мінімальної кількості деталей та їх надійності, заміна мастила може сягати до 3-4 сезонів, за умови середніх умов експлуатації та застосування якісних мастил.

В інших використовуються різні типи підшипників, від чого залежить їх термін експлуатації та періодичність обслуговування. Насипні, сепараторні та голчасті підшипники менш надійні ніж промпідшипники. Для збільшення терміну експлуатації деталей використовуйте якісні консистентні мастила на синтетичній основі.

Рекомендована періодичність обслуговування неінтегрованих та напівінтегрованих кермових колонок:

  • При активному використанні велосипеда в середніх та важких умовах – 1 раз на рік;
  • При звичайному використанні велосипеда в середніх умовах – 1 раз на два роки;
  • При появі люфту, утруднення обертання, хрустів та скрипів звертайтеся до майстерні для усунення проблеми.

 

Додаткову консультацію та відповіді на запитання Ви можете отримати від наших фахівців та одразу купити рульові колонки можна у фізичному магазині у Івано-Франківську, Золочеві або на сайті у розділі «Рульові колонки» з швидкою доставкою по Україні.

 

Наверх